سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترین دستیار دانش، بردباری است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
کل بازدیدها:----345312---
بازدید امروز: ----21-----
بازدید دیروز: ----5-----
جستجو:
Image and video hosting by TinyPic
  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من

  • پارسی بلاگ

    آیا مسلمانی به نماز است؟ - شب هجران

  • لوگوی وبلاگ
    آیا مسلمانی به نماز است؟ - شب هجران

    استغفرالله الذی لا اله الا هو الحی القیوم، الرحمن الرحیم، بدیع السموات و الارض، من جمیع ظلمی و جرمی و اسرافی علی نفسی و اتوب و الیه.

    آمین یا رب العالمین

    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    امام زمان (عجّل الله تعالى فرجه الشّریف) فرمود:
    بر شما واجب است و به سود شما خواهد بود که معتقد باشید بر این که ما اهل بیت رسالت، محور و اساس امور، پیشویان هدایت و خلیفه خداوند متعال در زمین هستیم.
    مطالب بایگانی شده

    لوکوی دوستان من


  • آیا مسلمانی به نماز است؟
    نویسنده: یک دوست دوشنبه 87/4/3 ساعت 4:46 عصر


    تفکیک در دین و بخش بخش کردن آن کار زشتی است که یهود عنود پایه گذار آن بودند ، چنان که خدا در قرآن مجید در سورة بقره آیه 85 به آن اشاره کرده است : افتؤمنون ببعض الکتاب و تکفرون ببعض , چرا شما یهودیان به بخشی از کتاب تورات ایمان دارید ، و به بخش دیگر آن انکار می ورزید؟
    دین هم چون ساختمان کاملی است که از بخش اصول یعنی مسائل اعتقادی و قلبی ، و بخش فروع یعنی مسائل عملی و حلال و حرام و بخش اخلاق یعنی حالات روحی و معنوی سازمان و نظام گرفته و دیندار واقعی به نظر قرآن و پیامبران و امامان (علیهم السلام) کسی است که به همه بخش های آن ملتزم باشد ، بنابراین کسی که از خواندن نماز امتناع ورزد, نمازی که در قرآن نزدیک به صد آیه از آن سخن به میان آمده و همه پیامبران و امامان (علیهم السلام) در انجامش عاشقانه می ـ کوشیدند مسلمان حقیقی و دیندار واقعی نیست ، آری مسلمانی به التزام و پای بندی به همة اصول و فروع و حقایق اخلاقی است ، و تفکیک در دین کاری یهودی مآبانه و پذیرش بخشی از آن و واگذاردن بخشی دیگر از آن خلاف دین داری و مخالفت با حضرت حق است .
    تأمین سعادت همه جانبه انسان در دنیا و آخرت به این است که همة دین را و قوانین فروعات آن را بپذیرد و در ظاهر و باطن به اجرا بگذارد .
    سستی و تنبلی در عمل به احکام الهی را نباید با جمله شیطانی و بی پایه: آیا مسلمانی به نماز است ؟ توجیه کرد .


    نظر شما راجع به این مطلب  ()