سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستِ انسان، نشانه عقل اوست . [امام علی علیه السلام]
کل بازدیدها:----345166---
بازدید امروز: ----27-----
بازدید دیروز: ----19-----
جستجو:
Image and video hosting by TinyPic
  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من

  • پارسی بلاگ

    توصیه های امام زمان(عج) - شب هجران

  • لوگوی وبلاگ
    توصیه های امام زمان(عج) - شب هجران

    استغفرالله الذی لا اله الا هو الحی القیوم، الرحمن الرحیم، بدیع السموات و الارض، من جمیع ظلمی و جرمی و اسرافی علی نفسی و اتوب و الیه.

    آمین یا رب العالمین

    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    امام زمان (عجّل الله تعالى فرجه الشّریف) فرمود:
    بر شما واجب است و به سود شما خواهد بود که معتقد باشید بر این که ما اهل بیت رسالت، محور و اساس امور، پیشویان هدایت و خلیفه خداوند متعال در زمین هستیم.
    مطالب بایگانی شده

    لوکوی دوستان من


  • توصیه های امام زمان(عج)
    نویسنده: یک دوست پنج شنبه 87/3/16 ساعت 10:28 صبح

    1- به دنبال مکان امام زمان بودن
    جناب ابی صالح خجندی از عاشقان زیارت امام زمان(عج) بود و برای رسیدن به دیدار آن حضرت تلاش بسیار کرد و سرانجام عریضه ای به محضر ایشان تقدیم داشت و در آن علاق? فراوان خود را نسبت به زیارت آن حضرت اعلام نمود و آمادگی خود را جهت جستجوی شهر به شهر ایشان اعلام داشت، حضرت ولیعصر در پاسخ او چنین مرقوم داشتند:
    هر کس دربار? من جستجو کند به دنبال من آمده است و هر کس برای پیدا کردن من کوشش کند، دشمن را به سوی من راهنمایی کرده است. و هر کس که دشمن را به سوی من رهبری کند جان مرا به خطر انداخته است و هرکس که از نظر جانی، خطری متوجه من کند، به تحقیق مشرک می باشد.
    2- از مسیر حق منحرف نشوید
    از خدا بترسید و تسلیم ما شوید و کار را به ما واگذارید، بر ماست که شما را از سرچشمه سیراب کنیم، همانطور که شما را به سرچشمه بردیم. برای کشف آنچه از شما پوشیده مانده است کوشش نکنید و از راه راست منحرف نشوید و به نادرستی نگرایید و بر اساس سنت آشکار الهی با محبت و دوستی ما، راه و مقصدتان را به سوی ما قرار دهید.

    نظر شما راجع به این مطلب  ()