سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، کسی را که به خانه اش یورش بَرَندو او [در دفاع از خانواده اش [نجنگد، دشمن می دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
کل بازدیدها:----345162---
بازدید امروز: ----23-----
بازدید دیروز: ----19-----
جستجو:
Image and video hosting by TinyPic
  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من

  • پارسی بلاگ

    جایزه یک میلیون دلاری برای قصاص سران تروریست ها؛ - شب هجران

  • لوگوی وبلاگ
    جایزه یک میلیون دلاری برای قصاص سران تروریست ها؛ - شب هجران

    استغفرالله الذی لا اله الا هو الحی القیوم، الرحمن الرحیم، بدیع السموات و الارض، من جمیع ظلمی و جرمی و اسرافی علی نفسی و اتوب و الیه.

    آمین یا رب العالمین

    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    امام زمان (عجّل الله تعالى فرجه الشّریف) فرمود:
    بر شما واجب است و به سود شما خواهد بود که معتقد باشید بر این که ما اهل بیت رسالت، محور و اساس امور، پیشویان هدایت و خلیفه خداوند متعال در زمین هستیم.
    مطالب بایگانی شده

    لوکوی دوستان من


  • جایزه یک میلیون دلاری برای قصاص سران تروریست ها؛
    نویسنده: یک دوست دوشنبه 86/12/27 ساعت 9:40 صبح

    اعدام انقلابی جنایتکاران، هدیه به خانواده شهدای فلسطین و لبنان

    در واکنش به جنایات فاجعه آمیز رژیم غاصب صهیونیستی، به همت جنبش عدالتخواه دانشجویی، مراسمی تحت عنوان «قصاص جالوت» در سالن اسوه برگزار شد. در این مراسم که دانشجویان، طلاب و عده ای از مردم در آن حضور داشتند، دانشجویان ضمن بازخوانی آیات جهاد و قتال با مستکبرین و بویژه کفار یهود، با مروری کوتاه بر گفتمان حضرت امام، بر مبارزه با غاصبان قدس و دفاع از مظلومین فلسطین و تشکیل جبهه واحد جهانی مردمی در این زمینه تاکید کردند.
    دانشجویان حاضر در این مراسم تاکید نمودند: "در حالی که بیش از 60 سال از اشغال فلسطین توسط رژیم جعلی صهیونیستی و جنگ نابرابر گلوله و سنگ می گذرد، این رژِیم سفاک همچنان به قتل عام و کشتار بی رحمانه کودکان شیرخوار و زنان بی گناه و مظلوم فلسطینی دست می یازد و این اتفاقات درانفعال ذلت بار کشورهای اسلامی و سکوت معنادار سازمانها و مجامع بین المللی مدعی حقوق بشر هر روز بارها و بارها تکرار می شود. هر روز کودکان شیرخوار و زنان فلسطینی، مبارزان انتفاضه فلسطین، رزمندگان حزب الله، فرماندهانی چون شهید حاج عماد مغنیه و... قربانی حملات وحشیانه و جوخه های ترور این رژیم که سردمدار ترورسیم دولتی است، می شوند."
    دانشجویان عدالتخواه تصریح کردند "این حرکت تلاشی است برای قصاص جنایتکاران جنگی رژِیم منحوس و جعلی اشغالگر قدس و اعلام حمایت رسمی از عملیات استشهادی مبارزان و جهادگران عرصه شهادت فی سبیل الله. اگرچه پاداش حقیقی همان رضوان الهی و بهشت جاودانی است که وعده حتمی و یقینی خداوند برای مجاهدان فی سبیل الله است."
    دانشجویان اظهار امیدواری کردند "با تداوم خط سرخ شهادت، شادی قلبی مستضعفان و لبخند کودکان معصوم فلسطینی و دعای خیر و سرور مسلمانان و همه مظلومان و مستضعفان جهان از نابودی این رژیم اشغالگر را در جهان شاهد خواهیم بود انشاالله."
    در این مراسم اعلام شد: "این هدیه از طرف مردم ایران برای حمایت از خانواده های شهدای استشهادی ای که برای اعدام انقلابی این سه جنایتکار ارتش این رژیم اقدام به عملیات استشهادی کنند در نظر گرفته شده تا با گسترش عملیات استشهادی سران جنایتکار این رژیم هر لحظه برای مرگ جهنمی خود لحظه شماری کنند."
    همچنین در این مراسم خانم رجایی فر دبیر ستاد پاسداشت شهدای جهان اسلام ضمن حمایت از این برنامه، خواستار ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در میان جوانان و خصوصاً دانشجویان شد. ایشان با انتقاد از سیاست خارجی کشور در تجدید رابطه با کشورهایی چون مصر و لیبی، این مشی را در تضاد با منافع ایدولوژیک و آرمان های انقلاب اسلامی دانست و شخص حسنی مبارک و دولت مصر را در کشتار فلسطینیان شریک دانست و خواستار تجدید نظر در ارتباط با کشور مصر شد. ایشان با نقد نظام سلطه سرمایه داری جهان و تشریح این نکته گفت: جریان سلطه سرمایه داری جهان به دنبال ارتباط با جریان سرمایه داری داخلی است و این زنگ خطری برای نابودی آرمان های انقلابی اسلامی است.
    وی ریشه های جنبش ضد عدالت جهانی را نظام سلطه سرمایه داری جهانی و در راس آن زرسالاران صهیونیست دانست و خواستار مقابله با جریان بنیان افکن ضد عدالت شد. وی مذاکره ایران با آمریکا برای امنیت در عراق را بدلیل آتش افروزی امریکا و ایجاد تفرقه میان مسلمانان عراق بی تأثیر دانست و گفت که اصلی ترین عامل ناامنی در عراق حضور اشغالگران است.
    جایزه تعیین شده برای اعدام انقلابی ایهود باراک (وزیر جنگ اسراییل) 400هزار دلار، آموس یادلین (فرمانده اطلاعات ارتش) 300هزار دلار و مئیر داگان (رییس سازمان موساد) 300 هزار دلار، در مجموع 1میلیون دلار به عنوان حداقل جایزه تعیین شد. از آنجایی که دیگر نهادهای مردمی و NGOهای حمایت از فلسطین با اعلام و ارسال کمک های نقدی برای افزایش جایزه قصاص این جنایتکاران حمایت خود را ادامه خواهند داد این جایزه افزایش خواهد یافت. همچنین در این مراسم سایت www.qesas.ir برای ثبت نام داوطلبان اهدای کلیه برای افزایش جایزه قصاص سران این رژیم راه اندازی شد.
    همچنین چند تن از حضار و طلاب و دانشجویان دانشگاه های مختلف، به نمایندگی از جمع فرم های اعلام آمادگی برای اهدای کلیه را پرکردند.
    در این برنامه اعلام شد این جایزه به هرکس که اقدام به اعدام انقلابی این سه نفر کند اعم از مسلمانان (شیعه و سنی)، مسیحیان مؤمن و یهودیان مؤمن در هر نقطه ای از جهان که این اعدام انقلابی (قصاص) را به سرانجام برساند، به خود یا خانواده و بازماندگانشان تعلق خواهد گرفت.
    این برنامه به همت جنبش عدالتخواه دانشجویی و با حضور نهادهای غیر دولتی حامی مردم فلسطین و جمعی از دانشجویان دانشگاههای تهران و طلاب حوزه های علمیه برگزار شد.


    نظر شما راجع به این مطلب  ()